domingo, 21 de junio de 2009

Día da Música




Hoxe celebrase o día da música, e aprobeito para dedicarlle esta entrada a ela por ser unhas das paixóns da miña vida.
¿Imaxanedesvos un mundo sen música?.Eu particularmente non podería vivir sen música, sen música o nundo sería moito máis triste e sombrío, incompleto. As nosas vidas faltarialles algo..... esa canción que che lembra algún momento especial,ou a alguén especial, esa canción que che gusta tanto que nunca te cansas de escoitala ou a que che pon as pilas e che axuda a levantar o ánimo en determinados momentos, ou......................... etc ,etc, etc. Canto menos ricas serían as nosas vidas sen música....sen a nosa propia banda sonora..

Pois iso que amo a música.

2 comentarios:

  1. Pois sí, sería ben máis triste a vida sen música... co feliz que estou eu agora que por fin vou poder escoita-la no meu coche jijijiji. Qué viva a música!!!!!

    Biquiños nena!!!

    ResponderEliminar
  2. Aisss , sii, case me fai tanta ilusión como a ti.
    Qué viva a música!!!
    Bicos chuliña!

    ResponderEliminar